Op dit moment werkt iDEAL niet, onze excuses voor het ongemak.
logo
logo
  1. Greetz.be
  2. Bestellen
  3. Technische eisen tijdens bestellen

Technische eisen tijdens bestellen

  • Waar moet mijn computer aan voldoen?
  • Geven pop-upblockers of adblockers problemen?
  • Heb ik speciale software nodig om Greetz-kaarten te maken?
  • Ik zie een wit scherm als ik de kaart wil gaan bewerken, wat nu?
  • Ik kreeg de verzendbevestiging pas 's ochtends. Hoe kan dit?
  • Waarom kan ik niet naar de binnenkant van de kaart om deze te bewerken?

Meer hulp nodig?

  • E-mail ons
  • Chat
  • Facebook
  • Twitter
  • Of bel met +32 (0)2 808 49 63

* De klantenservice is op werkdagen geopend van 8:30 tot 22:00 uur.

  1. Greetz.be
  2. Bestellen
  3. Technische eisen tijdens bestellen

Technische eisen tijdens bestellen

Veel gestelde vragen

    Vragen binnen , onderdeel Technische eisen tijdens bestellen

    • Waar moet mijn computer aan voldoen?
    • Geven pop-upblockers of adblockers problemen?
    • Heb ik speciale software nodig om Greetz-kaarten te maken?
    • Ik zie een wit scherm als ik de kaart wil gaan bewerken, wat nu?
    • Ik kreeg de verzendbevestiging pas 's ochtends. Hoe kan dit?
    • Waarom kan ik niet naar de binnenkant van de kaart om deze te bewerken?

    Meer hulp nodig?

    De klantenservice is op werkdagen geopend van 8:30 tot 22:00 uur.

    • E-mail ons
    • Chat
    • Facebook
    • Twitter
    • +32 (0)2 808 49 63
    Copyright © 2019 by Greetz